Events

Heb je graag wat meer toelichting over het EarCovered at work project? Hier kan je terugvinden waar en wanneer dit mogelijk is.

Sluit gerust aan bij één van onderstaande uiteenzettingen of contacteer ons indien je met een vraag zit.

Datum Wat Waar Titel Spreker Organisatie
do 13/03/23 Prenne Leuven EarCovered at work: Hoe stimuleer je het dragen van gehoorbescherming? Hanne Messely Prebes
di 25/04/23 Webinar Online EarCovered at work: Hoeveel wordt gehoorbescherming effectief gedragen op de werkvloer?  Hanne Messely Prebes
wo 31/05/23  Studienamiddag Campus Kantienberg Gent Gehoorbescherming als aanpak voor lawaai op het werk Celien Byttebier en Nele Dufourmont Prebes en Arteveldehogeschool
do 15/06/23 Prenne Gent EXPO Bezoek onze stand op de beurs!   Prebes
di 27/06/23 Inspiratiedag Campus Kantienberg Gent Inspiratiedag veilig gedrag op het werk: gehoorbescherming   Arteveldehogeschool

Benieuwd naar de bevindingen van EarCovered at work?

Kom alles te weten op de inspiratiedag op 27 juni 2023 van 9 tot 16.30 uur op campus Kantienberg in Gent!

We starten met het voorstellen van de resultaten van ons onderzoek ‘EarCovered at work’.

Tijdens de lunch is er een testmoment gehoorbescherming en in de namiddag kan je kiezen tussen tal van sessie waarmee je praktisch aan de slag kan:

• Hoe selecteer je gehoorbescherming?
  • Hoe creëer je draagvlak en overtuig je (het management) van gehoorbescherming?
  • Hoe kan je op een engagerende manier communiceren en constructieve feedback geven over (on)veilig gedrag?
  • Hoe creëer je een ondersteunende sociale omgeving?

Neem contact op met ons

We zijn benieuwd naar jullie feedback, ervaringen en eventuele verdere vragen. Aarzel niet om ons te contacteren!